Çözüm Masası Modülümüz

Çözüm Masası Modülü


EŞKOM Çözüm Masası Modülü İle hizmet standardınızı yakalayın, kuruma gelen her türlü istek, şikayet ve önerilerin takip edildiği bir modüldür.


Çözüm Masası Özellikleri

  Şikayet kategorileri birimlere göre tanımlanabilir ve otomatik yönlendirme yapılabilir,


  Hizmet standartları tanımlanabilir, şikayet türüne göre süre tanımlanabilir ve performans analizleri yapılabilir,


  Çözüme kavuşturulan her türlü istek ve şikayet, istek ve şikayet sahibinin tercih ettiği iletişim aracı ile geri dönüş sağlanır,


  SMS uygulaması ile entegre çalışır, vatandaş sms ile bilgilendirilir,


  İstenilen analizler yapılabilir ve istatistiksel raporlar alınabilir,


  İhtiyaç duyulursa gelen istek ve şikayetler üst yöneticilere sms olarak iletilebilir,


  Üst yöneticiler cep telefonlarından gelen istek ve şikayetleri takip edebilir.